ارزش های سازمانی

در معاملات همواره رضایت پروردگار را در نظر می گیریم

ما یک سازمان شاد هستیم و سعی می کنیم شادی را برای خود و همکارانمان بوجود آوریم.
در هر معامله حتما باید مشتری سود ببرد و ما به عنوان مشاور باید اول منافع مشتری را در نظر بگیریم.
ما برای آموزش خود وقت می گذاریم و اطلاعاتمان را در زمینه کارمان ارتقا می دهیم.

همه ما همکاران دوست و مدد کار یکدیگر هستیم، هر چند تاکنون معامله ای بین ما شکل نگرفته باشد، رقابت بین همکاران باید در حسن خلق و ارائه خدمات بهتر به مشتری ( مشتری مداری ) و همچنین افزایش آموزش و آموزش پذیری باشد.
مشتری رئیس است و باید مشکل او در اسرع وقت حل شود و رضایت مشتری همواره باید جلب گردد.
رعایت ادب و احترام حتی در مورد مشتری ناراضی الزامی می باشد و همواره با رعایت ادب و احترام مشکلات بهتر حل شده اند.
کار را در همان زمانی که وعده داده ایم انجام و به اتمام می رسانیم و یک سازمان وقت شناس هستیم .
ما بهترین و دقیق ترین مشاوره را به مردم می دهیم حتی اگر باعث شود از ما خرید نکنند.
مشکلات مردم را در حوزه ی کاری خود به بهترین شکل ممکن حل می کنیم و اگر مشکل آنها در حوزه تخصص ما نباشد آنها را به افراد متخصص و مجرب ارجاع می دهیم.
مردم ما را امین خود می دانند و به ما اعتماد دارند و ما باید این اعتماد را قدر بدانیم.

 در معاملات در درجه اول نفع طرف مقابل مد نظر می باشد.
 برای ایجاد رابطه دوستی با همه همکاران تلاش کرده و از هرگونه رقابت ناسالم دوری می کنیم .
 مصرف کننده باید قبل از واریز وجه اطلاعات لازم درباره مشخصات دستگاه شرایط تحویل و سایر موارد مرتبط با کالا را دریافت نماید.
 رفتار مؤدبانه و احترام آمیز همراه با صداقت کلیه اعضای سازمان بسیار مهم است
 انتظارات و توقعات مشتریان و همکاران از کیفیت، قیمت ، ضمانت ، خدمات پس از فروش و نحوه تحویل کالاو … آن طور که در هنگام معرفی و توافق بیان شده باید برآورده شود.
اگر مشکلی از ناحیه یکی از اعضای این شرکت صورت بگیرد همه ی اعضای شرکت برای حل و فصل آن مشکل تلاش می کنیم و مشتری نباید بین واحد های مختلف شرکت سر در گم شود.                                 
خوشرویی و محبت را در کارمان ارزش می دانیم.
نسبت به آینده مثبت نگر هستیم.

برای خواسته ها و انتظارات و سلایق مشتریان ارزش قائل می شویم.
مشتری را شریک خود می دانیم.
 نیازهای مشتریانتان را شناسایی کرده و برای حل آنها تلاش می کنیم .
 به شکایت مشتریان رسیدگی کنیم.
اشتباهاتمان  را می پذیریم .
مشتری را شریک خود می دانیم.

ما کارمان را طوری انجام می دهیم که باعث ارتقای سطح امنیت برای همه باشیم و مردم با محصولات ما احساس آرامش و امنیت بیشتری کنند.اگر کاری را که ما انجام می دهیم شرکت های دیگری هستند که بهتر انجام می دهند ما آن کار را ترک می کنیم و به آنها می سپاریم.

ما برای زندگی بهتر با آرامش بیشتر و شادتر کار می کنیم هم برای خودمان و هم برای همه مردم

 

 

 

 

 

با عضویت در خبر نامه از اخبار سایت مطلع شوید.