ارزش های سازمانی

کارمان را طوری انجام می دهیم که باعث ارتقای سطح امنیت برای همه باشیم و مردم با محصولات ما احساس آرامش و امنیت بیشتری کنند.اگر کاری را که ما انجام می دهیم شرکتهای دیگری هستند که بهتر انجام می دهند ما آن کار را ترک می کنیم و به آنها می سپاریم.

ما برای زندگی بهتر با آرامش بیشتر و شادتر کار میکنیم هم برای خودمان و هم برای همه مردم

همه ما همکاران در سبزوار و شهرهای مختلف دوست و مدد کار یکدیگر هستیم، هر چند تاکنون معامله ای بین ما شکل نگرفته باشد، رقابت بین همکاران باید در حسن خلق و ارائه خدمات بهتر به مشتری ( مشتری مداری ) و همچنین افزایش آموزش و آموزش پذیری باشد.
مشتری رئیس است و باید مشکل او در اسرع وقت حل شود و رضایت مشتری همواره باید جلب گردد.
رعایت ادب و احترام حتی در مورد مشتری ناراضی الزامی می باشد و همواره با رعایت ادب و احترام مشکلات بهتر حل شده اند.
ما یک سازمان شاد هستیم و باید سعی کنیم شادی را برای خود و همکاران داخل سازمان و مشتریانمان بوجود آوریم.
در هر معامله حتما باید مشتری سود ببرد و ما به عنوان مشاور باید اول منافع مشتری را در نظر بگیریم.
ما برای آموزش خود وقت می گذاریم و اطلاعاتمان را در زمینه کار ارتقا می دهیم.
یک سازمان وقت شناس هستیم و کار را در همان زمان مقرر انجام و به اتمام می رسانیم.
ما بهترین و دقیقترین مشاوره را به مردم میدهیم حتی اگر از ما خرید نکنند.
مشکلات مردم را در حوزه ی کاری خود به بهترین شکل ممکن حل می کنیم و اگر مشکل آنها در حوزه تخصص ما نباشد آنها را به افراد متخصص و مجرب ارجاع می دهیم
مردم ما را امین خود میدانند و به ما اعتماد دارند و ما باید این اعتماد را قدر بدانیم.
رضایت و خوشنودی پدر و مادر بسیار مهم است و اگر پدر و مادر هر یک از اعضا به محل کار ما بیایند باید بیشترین احترام و بیشترین صمیمیت را از طرف همکاران ببینند.

۱. درنظر گرفتن رضایت پروردگار در معاملات
۲. روش و منش اداره فروشگاه باید با قرآن واحادیث ائمه اطهار(ع) انطباق داشته باشد. نظیر ارائه اطلاعات درست به مشتری، وفای به عهد و … و پرهیز از کم فروشی، گران فروشی، معاملات ربوی، معاملات اقماری، احتکار و …
۳. در معاملات در درجه اول نفع طرف مقابل مد نظر باشد.
۴. تلاش برای ایجاد رابطه دوستی با همه همکاران و پرهیز از هرگونه رقابت ناسالم
هر مصرف کننده حق دارد اطلاعات دقیق درباره مشخصات، نحوه استفاده تحویل قیمت کالا و سایر موارد در زمینه کالا و خدمات خریداری شده را دریافت نماید.
هر مصرف کننده حق دارد از رفتار مؤدبانه و احترام آمیز همراه با صداقت اعضای سازمانی که کالا و خدمات آن را خریداری و استفاده می نماید، برخوردار باشد.
۵- هر مصرف کننده حق دارد انتظارات و توقعاتش را درباره کیفیت، مرغوبیت، قیمت، خدمات بعد از فروش و نحوه تحویل کالا، آن طور که در هنگام معرفی و توافق بیان شده برآورده شود.
۶- هر مصرف کننده حق دارد از خدمات افراد ماهر و متخصص سازمان فروشنده کالا و خدمات در جهت برآورد بیشترین منافع خود در ارتباط با کالا و خدمت خریداری شده بهره گیرد.
۷- هر مصرف کننده حق دارد که متوقع کار جمعی و مسئولیت پذیری جمعی از سازمان فروشنده کالا و خدمات باشد و نگرانی نداشته باشد که به او گفته شود: این در حوزه وظیفه و مسئولیت من قرار ندارد.
۸- هر مصرف کننده حق دارد که انتظار قدردانی را از سوی افراد سازمان فروشنده و ارائه کننده خدمات به سبب خرید های قبلی و آینده داشته باشد .

اهداف تولیدی و بازرگانی سیستم های حفاظتی

۱) مسئولیت پذیری.
۲)مشتری را بهترین سرمایه بدانیم.
۳) خوشرویی و محبت را در کارمان ارزش بدانیم.
۴) مثبت نگر باشیم.
۵) برای خواسته ها و انتظارات و سلایق مشتریان ارزش قائل شویم.
۶) مشتری را شریک خود بدانیم.
۷) اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهیم.
۸) نیازهای مشتریانتان را شناسایی کنیم.
۹) به شکایت مشتریان رسیدگی کنیم.
۱۰) اشتباهات را بپذیرید و تدافعی عمل نکنید.
۱۱) با مشتریان طوری رفتار کنید که گوئی حق با آنهاست.
مشتری را دوست بداریم و آنها را شریک خود بدانیم.

با عضویت در خبر نامه اولین نفری باشید که از اخبار سایت با خبر بشوید.